Ida Carin Sjölander

Alla inlägg under augusti 2011

Av ida sjölander - 31 augusti 2011 11:27

Hej, Ida är mitt namn och jag bor i göteborg och är 22 år, bott här sen jag var 8, därinnan bodde jag i Köping där jag också är född.

Jag har en positiv på livet och oftast ett leende på läpparna, just nu studerar jag, läserupp lite betyg som jag missa i gymnasiet pga av jobb, vilket jag ångrar nu, Tog studenten 2009, jobbat i en seconhandbutik som stadsmissionen äger fram tills nu när jag börja läsa igen, satsar allt på skolan nu!

Det händer väldigt mycket roligt i mitt liv och kanske därför jag avnjuter det till max, Allt från lugn hemmakväll med tjejerna, galna utekvällar på stan, spontanresor, shopping, fikastunder och mycket mer.


 

Vill ha tillbaka värmen, solen och semestern, skönaste dagarna på året!

Hösten är ju i och för sig mysig med, äntligen kan man ta på sig mysiga strumpyxor, söta tunikor, stickade koftor, ponchos, kängor, boots, sitta på en uteservering,dricka latte, te, äta kladdkaka, kanelbulle,en fralla, och se löven falla från träden och se långsamt hur sommarn försvinner. Men hösten är väl årets mysigaste årstid om man bortser från dom dagarna då det blåser och regnar,då kryper man ner i soffan under filten med en kopp te. Nu ska jag laga till något gott, fixa mig, middag ikväll, trevlans, sen blir det en träff med min andra hälft!
Love
- Ida 








Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards