Ida Carin Sjölander

Alla inlägg under juli 2012

Av ida sjölander - 17 juli 2012 14:37

Är i garaget även idag, är dock något uttråkad, kul att sitta här och inte göra något..
Männen står och river sin gamla röda bmw och grejar, solen lyser men blåser så man kan tro att det är höst.
Den lila är den som ska bli laglig,svart och bara sådär awesome"!
Skriver mer sen, mobilen ska laddas..tar med min laptop nästa gång!

Av ida sjölander - 14 juli 2012 14:55

Ååh gud, haha vilken kväll det var igår! Hade inte förväntat mig så mycket av kvällen, men blev ett par öl och cider, Gött häng i bilen under crusingen genom stan bland alla underbara bilar. På tal om det så åkte min nyblivna drömbil förbi oss, en lite mörk gräddrosa caddilac, var nog bland det finaste jag sett!
Träffa mycket roliga människor under kvällen och vi alla var nog under samma tillstånd:) Fan att jag inte fick några bilder, min mobil ville såklart inte jobba med mig igår.
Nu sitter jag i garaget med pojkvännen och hans polare när dom fixar bilen, väldigt intressant!

PEACE!

Av ida sjölander - 13 juli 2012 11:07

Godmorgon!
Ligger och håller tummarna för att smhi ska ha rätt om att regnet upphör innan vi åker in till Wheels and Wings och cruisar med resterande feta gamla sjukt äckligt fina bilar Varberg.
Vårt på landet snart en vecka, skönt attkkomma från stressen i Göteborg ett tag., men saknar bästaste Sandra Nu ska jag äta frukost, duscha och vänta.Skriver en liten rad och lägger upp en bild ikväll:)

Pussspuss!

Av ida sjölander - 3 juli 2012 10:45

Would you do anything for me?

Buy a big diamond ring for me?

Would you get down on your knees for me?

Pop that pretty question, right know baby?



Marina and the diamonds<3


Såååå.. här har man inte skrivit på ett ganska bra tag och ser även att bloggen måste färskas upp så får ta mig i kragen ännu en gång och fixa nya bilder och bli bättre på uppdateringen! 

Suttit och tänkt på esteter väldigt mycket och hur det kommer sig av någon anledning att jag alltid faller för dom, musiker, dansare, målare, fotografer, ja dom flesta med konstnärliga gener. Sen har jag även tänkt på livet väldigt mycket, om hur det har varit, är och kommer bli, man ser hur mycket mitt liv förändrats år efter år och nu är man bara förväntansfull och även lite rädd för vad som komma skall. Man vet aldrig hur det kommer urarta sig, vem du kommer leva med, umgås med, känna, ensam?!

Nu ska jag fortsätta fixa till bloggen lite och försöka förbereda och komma på lite ideér om hur nya designen ska va och hur den ska insperera människor, sen blir det att svara på lite mejl om fotosessioner i sthlm och ludvika, underbart när folk betalar resan och mig för att dom ska få fotografera och använda mina bilder, Jag är inte så mycket för att fotograferas men tycker det är kul och ännu roligare när folk visar intresse för att ha min framför kameran, men varför åka bort när man har en pojkvän som är fotograf? 

Nu har jag en karamell att suga på ett tag.


Love!

-Ida <3


Ovido - Quiz & Flashcards