Ida Carin Sjölander

Direktlänk till inlägg 13 juli 2012

Fredag den 13.e och Wheels and wings.

Av ida sjölander - 13 juli 2012 11:07

Godmorgon!
Ligger och håller tummarna för att smhi ska ha rätt om att regnet upphör innan vi åker in till Wheels and Wings och cruisar med resterande feta gamla sjukt äckligt fina bilar Varberg.
Vårt på landet snart en vecka, skönt attkkomma från stressen i Göteborg ett tag., men saknar bästaste Sandra Nu ska jag äta frukost, duscha och vänta.Skriver en liten rad och lägger upp en bild ikväll:)

Pussspuss!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ida sjölander - 5 november 2015 18:03

Ojoj... det var inte igår jag var inne här senast kan man ju verkligen säga..   Men nu behöver jag i full panik skriva av mig, jag är så otroligt korkad, varenda gång.. då ändå ingen läser denna blogg och jag har den för min själv som min dagbo s...

Av ida sjölander - 7 augusti 2014 12:51

Samma misstag om och om igen, spelar ingen roll vad jag gör, börjar tro att jag förtjänar inte lycka, kärlek eller omtänksamhet, men dwt gör jag väl inte heller..   Jävla autism som får mig att få ut saker på sånt svinigt sätt så jag bara sårar d...

Av ida sjölander - 16 april 2013 12:29

http://www.tradera.com/hugo-boss-varjacka-xl-auktion_340285_179700034 ...

Av ida sjölander - 26 mars 2013 14:42

http://www.tradera.com/ichi-part-dress-xs-auktion_301742_178102721 ...

Av ida sjölander - 24 februari 2013 20:01

Jag vet att jag kan vara sån pain in the ass ibland men det ändrar inte hur mycket du betyder för mig. Marcus Jag älskar hur du kan få mig att le när jag är ledsen. Med dina armar omkring mig känner jag mig trygg. Dina läppar mot mina så släpps...

Ovido - Quiz & Flashcards