Ida Carin Sjölander

Direktlänk till inlägg 11 februari 2012

Svåraste jag varit med om..

Av ida sjölander - 11 februari 2012 12:29

Ojoj, vet inte ens vart jag ska börja..

Har varit en väldigt händelserik vecka och mycket känslor inblandade, vet inte riktigt vad jag ska göra och känner mig lite klyven.


Fick lägenheten i Borås iallafall, så snart är man Borås-bo, spännande!


Vet inte riktigt hur jag ska göra med lite andra saker, vet vad jag borde göra och vad som är bäst att göra, men sen är det så mycket känslor inblandade och detta visar sig vara mycket svårare än jag trodde..

What to doooooo??

Idag blir det myskväll framför gladiatorerna och melodifestivalen med bästaste Sandra, något som definitivt behövs!


Blir mer att skriva när mina tankar inte snurrar runt på allt som händer omkring mig.



Love

- Ida





 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ida sjölander - 5 november 2015 18:03

Ojoj... det var inte igår jag var inne här senast kan man ju verkligen säga..   Men nu behöver jag i full panik skriva av mig, jag är så otroligt korkad, varenda gång.. då ändå ingen läser denna blogg och jag har den för min själv som min dagbo s...

Av ida sjölander - 7 augusti 2014 12:51

Samma misstag om och om igen, spelar ingen roll vad jag gör, börjar tro att jag förtjänar inte lycka, kärlek eller omtänksamhet, men dwt gör jag väl inte heller..   Jävla autism som får mig att få ut saker på sånt svinigt sätt så jag bara sårar d...

Av ida sjölander - 16 april 2013 12:29

http://www.tradera.com/hugo-boss-varjacka-xl-auktion_340285_179700034 ...

Av ida sjölander - 26 mars 2013 14:42

http://www.tradera.com/ichi-part-dress-xs-auktion_301742_178102721 ...

Av ida sjölander - 24 februari 2013 20:01

Jag vet att jag kan vara sån pain in the ass ibland men det ändrar inte hur mycket du betyder för mig. Marcus Jag älskar hur du kan få mig att le när jag är ledsen. Med dina armar omkring mig känner jag mig trygg. Dina läppar mot mina så släpps...

Ovido - Quiz & Flashcards