Ida Carin Sjölander

Alla inlägg under februari 2012

Av ida sjölander - 11 februari 2012 12:29

Ojoj, vet inte ens vart jag ska börja..

Har varit en väldigt händelserik vecka och mycket känslor inblandade, vet inte riktigt vad jag ska göra och känner mig lite klyven.


Fick lägenheten i Borås iallafall, så snart är man Borås-bo, spännande!


Vet inte riktigt hur jag ska göra med lite andra saker, vet vad jag borde göra och vad som är bäst att göra, men sen är det så mycket känslor inblandade och detta visar sig vara mycket svårare än jag trodde..

What to doooooo??

Idag blir det myskväll framför gladiatorerna och melodifestivalen med bästaste Sandra, något som definitivt behövs!


Blir mer att skriva när mina tankar inte snurrar runt på allt som händer omkring mig.



Love

- Ida





Av ida sjölander - 7 februari 2012 11:40

"I could watch you for a lifetime, youre my favourite movie"

Flyttade från Majorna för en vecka sen, saknar såklart området, ett helt underbart område att bo i, men jag mår själv mycket bättre av att komma därifrån och lämna all skit som det fört med sig bakom mig. 

Bott i Mölndal en vecka nu och det känns bra, men letar för fullt, ska på visning i Borås imorgon, håll tummarna för att jag får den!


Har legat sjuk sen söndags med, kom från ingenstans verkligen, men börjar bli på bättringsväg och ska försöka få i mig något att äta snart och kolla på  queendokumentären som jag nyss laddat hem, blir nog sweet! 

Helle ska på dejt idag,  så köpte hem lite, chips, cola och dipp igår som jag ska sitta och mysa med framför en bra film, om min mage pallar..


This is DUBGASM!



Har ju varit väldigt kass det senaste på att uppdatera, men har varit mycket med flytten, men ska bättra mig på den fronten!


Nu ska jag göra lite mat, blir nog fisk idag..mums!:)

Love

- Ida

Ovido - Quiz & Flashcards