Ida Carin Sjölander

Direktlänk till inlägg 4 januari 2012

I don't wanna dream about all the things that never were.

Av ida sjölander - 4 januari 2012 14:07


STORM

Definitivt inte som jag tänkt eller väntat mig, trodde du var bättre än såhär! 

Dina ord betyder absolut ingenting längre, och ändå är det någonting med dig som gör att jag inte bara kan lämna det. Vad hände med allt som var så bra, vi brukade ha kul tillsammans, hitta på saker och du var en vän som hade stor betydelse i mitt liv. Tänk allt vi gått igenom tillsammans och upplevt.

Jag minns den kvällen du sa att allt skulle bli bättre, allt blev bara värre! 

Varför kan jag inte vara som du, bara ignorera när jag känner för det, slippa tänka på att bryr mig.

Jag vill också kunna ta så lätt på allting och tänka på mig själv mer än andra!


jag försöker lösa problemen med att slippa tänka på dig på helt fel sätt och det påverkar även människor omkring mig, blir arg på mig sjäv när inser hur jag hanterar det!




Ja nu har jag väl klagat klart, antar väl att om personen ser detta lär det ju inte förbättras för den delen heller, men w/e ingenting som ska förbättras verkar ju göra det ändå. 


Nu blir det att tvätta och städa lite sen vid 5 blir det middag, fintfint! 


Ha en bra dag allihopa!


Love

- Ida

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ida sjölander - 5 november 2015 18:03

Ojoj... det var inte igår jag var inne här senast kan man ju verkligen säga..   Men nu behöver jag i full panik skriva av mig, jag är så otroligt korkad, varenda gång.. då ändå ingen läser denna blogg och jag har den för min själv som min dagbo s...

Av ida sjölander - 7 augusti 2014 12:51

Samma misstag om och om igen, spelar ingen roll vad jag gör, börjar tro att jag förtjänar inte lycka, kärlek eller omtänksamhet, men dwt gör jag väl inte heller..   Jävla autism som får mig att få ut saker på sånt svinigt sätt så jag bara sårar d...

Av ida sjölander - 16 april 2013 12:29

http://www.tradera.com/hugo-boss-varjacka-xl-auktion_340285_179700034 ...

Av ida sjölander - 26 mars 2013 14:42

http://www.tradera.com/ichi-part-dress-xs-auktion_301742_178102721 ...

Av ida sjölander - 24 februari 2013 20:01

Jag vet att jag kan vara sån pain in the ass ibland men det ändrar inte hur mycket du betyder för mig. Marcus Jag älskar hur du kan få mig att le när jag är ledsen. Med dina armar omkring mig känner jag mig trygg. Dina läppar mot mina så släpps...

Ovido - Quiz & Flashcards