Ida Carin Sjölander

Alla inlägg den 7 januari 2012

Av ida sjölander - 7 januari 2012 14:37

You go your way and i'll go mine

I'll try to meet you in a better life

We should meet up at the end of time

Get a beer and a cigarette for auld lang syne.


Kvällen löste sig till slut igår och det blev chilldricka och mys med Hanna, Gustav, Daniel och Robin, blev lagom full och trodde jag skulle få slippa bakfyllan idag..icke!

Sen mötte jag "A" och tog vagnen mot majorna, var chill, blev b-film på tv'n och somna ganska fort efter.

Skolan börjar på måndag och detta betyder att jag har mer plugg denna terminen än förra, lovet har gått så sjukt fort och jag trodde verkligen jag hade en veckas ledighet kvar. Nu blir jag tvungen att vända tillbaks på dygnet..på två dagar.

Wish me luck!


Dagens låt, denna får mig alltid på bättre humör!

Memories.



Ha en grym lördag!'

Love

-Ida








Ovido - Quiz & Flashcards