Ida Carin Sjölander

Alla inlägg den 8 januari 2012

Av ida sjölander - 8 januari 2012 14:47

Jag saknar dig mindre och mindre.


Typ så det är ja, även om man inte vill att saker ska förändras så är det bra med dom för då kan man fortsätta gå framåt och inte fastna i det gamla.

Man inser alltid i slutändan att nya förändringar är bra.

Igår låg jag bakfull hela dagen och mådde skit, men eftersom man har världens bästa vän som kommer och spenderar lördagskvällen/natten med dig när det behövs som mest, så sluta även min lördag bra.

 

Idag har jag inget planerat, ska nog bara ta det lugnt,, skolan börjar ju imorgon igen.

Jag som redan vänt på dygnet, får väl dygna inatt och gå direkt till skolan ,ska bli kul och träffa alla kompisar igen, fett!


Dagenslåt:

Nu ska jag göra te och mysa ner mig i soffan.

Love

-Ida

Ovido - Quiz & Flashcards