Ida Carin Sjölander

Alla inlägg den 2 januari 2012

Av ida sjölander - 2 januari 2012 13:13

This is my year!

-Out with the old and in with the new,

You don't deserve me and i don't deserve to take your crap,

But still i'll go back and everytime i wish you has changed.

I can't take one more step towards you, cause all that waiting is regret.

Good bye hun!


Fick ett riktigt fint avslut på 2011 och en riktigt dunderbörjan på 2012 med älskade Sandra!

2011 var ett väldigt händelserikt år, många saker som hände, alla underbara människor jag lärt känna, flytta hemifrån, Känslor som gått upp och ner, sett mycket, vart med om mycket oc gjort en väldigt massa saker, kan ju helt klart säga att 2011 är ett av mina favoritår och hoppas på att 2012 kommer slå det med hästlängder! I år har jag några saker att se fram emot, som att jag  kommer få fint besök av Michael som åker från Australien i sommar och som förövrigt gör sitt första besök i Sverige, så det ska bli riktgt skoj, Sen har jag skola som jag kommer satsa allt på, jobbet som jag ska provjobba för i slutet av Januari, en sväng upp till sthlm för att hälsa på fina filurer,Shoppingweekend i London, detta är ett fint urval av det som ligger närmast på planeringen det här året och jag knappt bärga mig för att se vad resterande dagar har att erbjuda!


 

Gott nytt år och god fortsättning!


Love

- Ida

Ovido - Quiz & Flashcards