Ida Carin Sjölander

Alla inlägg den 4 november 2011

Av ida sjölander - 4 november 2011 16:31

Taggad, taggad, taggad  och liiite mer taggad!

Blondi kommer hit idag, hihihi!

Blir en sväng till Mr.J för att hämta lite som är mitt, kanske ska försöka att komma ihåg mina hörlurar denna gången..(vilket jag glömt att ta med när jag varit där, dom senaste två gångerna av anledning för att hämta dom.)

Har åkt på en sån dunderförkylning, så lever på soppa, te, halstabletter och nässpray. 

Lovet har varit helt okej, lite tråkigt att jag blev dålig nu i slutet när allt händer, men det löser man på andra sätt, snällt att blondi offrar sig ett par timmar för att sitta inne med mig på en fredag för att få nya upplevelser och perspektiv på livet, diskussionerna kommer flöda, spännande!


Årets Halloween outfit:

Tyvärr så fick vi aldrig någon bild på alla tillsammans!





Much Love

-Ida 




Ovido - Quiz & Flashcards