Ida Carin Sjölander

Direktlänk till inlägg 25 december 2011

Iväg till hemligheten part.2

Av ida sjölander - 25 december 2011 13:43

Julafton.

Var mys med nära och kära.

Blev en sväng på stan med Gustav och sen lite tjöt vid vasa med Marcus innan jag drog mig till mamma där vi tillbringa förmiddagen, efter Kalle Anka hämta pappa upp mig och mina syskon för ett besök i Tollered hos släkten och lite julklappsöppning, sen blev det hem till pappa för att avsluta familjefirandet, fick massa fina klappar, bl.a en platt tv, lampor från ikea som jag önskat mig, presentkort,täcken, kuddar, godis, onepiece, filmer, parfym, hudvård, och massa annat!


Efter mys med familjen blev det hem och fortsätta julfirandet med bästaste Sandra som gav mig en väska jag stått och haft beslutsångest över, KÄRLEK<3


Sen drog jag till Jonas, var helt slut..blev chill och grym musik!


Natten till idag var behövlig, men än är inte allt på plats. 

Detta pussel, man vill bara få bitarna att passa ihop så allting faller på plats, men hur jag än vrider och vänder på det så hittar jag inte den som passar..Ibland känner jag mig som en pusselbit, vet inte riktigt vart jag ska vara, när jag ska vara, hur jag vara, vill vara den jag var och samtidigt den jag håller på att bli och jag vill ha dig nu, som jag hade dig förut.

Deadmau5 remixer är helt sjukt jävla bra, OHMYGOD!


Snart kommer pappsen förbi med min nya tv, brorsans ps2 och mina andra julklappar som jag lämna kvar där igår, sen när vi fixat det blir det hem till familjen Düring på kalkonmiddag, spännande!


Sen blir det spännande att se vad kvällen har att erbjuda!:)


LOVE

- Ida

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ida sjölander - 5 november 2015 18:03

Ojoj... det var inte igår jag var inne här senast kan man ju verkligen säga..   Men nu behöver jag i full panik skriva av mig, jag är så otroligt korkad, varenda gång.. då ändå ingen läser denna blogg och jag har den för min själv som min dagbo s...

Av ida sjölander - 7 augusti 2014 12:51

Samma misstag om och om igen, spelar ingen roll vad jag gör, börjar tro att jag förtjänar inte lycka, kärlek eller omtänksamhet, men dwt gör jag väl inte heller..   Jävla autism som får mig att få ut saker på sånt svinigt sätt så jag bara sårar d...

Av ida sjölander - 16 april 2013 12:29

http://www.tradera.com/hugo-boss-varjacka-xl-auktion_340285_179700034 ...

Av ida sjölander - 26 mars 2013 14:42

http://www.tradera.com/ichi-part-dress-xs-auktion_301742_178102721 ...

Av ida sjölander - 24 februari 2013 20:01

Jag vet att jag kan vara sån pain in the ass ibland men det ändrar inte hur mycket du betyder för mig. Marcus Jag älskar hur du kan få mig att le när jag är ledsen. Med dina armar omkring mig känner jag mig trygg. Dina läppar mot mina så släpps...

Ovido - Quiz & Flashcards